2010-02-25

easy/lucky/free

Jag kom i säng sent igår/tidigt imorse. Men hade en fin natt som vanligt. När jag sovit ett par timmar kommer pappa in i rummet som vanligt och blir lite galen över att mina lakan, min mobil, jag och mina kläder har en ny färg typ.... fyfan vad jag vill flytta hemifrån, jag är verkligen trött på att leva såhär nära inpå mina föräldrar. Inte något elakt menat, jag älskar dem och allt det där men just nu känns det så nära att jag nästan får kväljningar, jag behöver luft, utrymme!

Men efter något som kändes som hundra år och efter samtal till min läkare så gick han ut så jag kunde somna om igen. Dock skulle jag upp igen vid 13 och gå till skolan och träffa helene å syon. Jag har nu bestämt att läsa matte C i höst ist och därmed gå årskurs 4, fett segt!!!!!! Men jag känner att det är det enda som kommer funka. Så sammanlagt kommer jag ha gått i gymnasiet i 4 och ett halvt år :p
well well, annars har jag infekterade sår och kommer kanske behöva äta antibiotika för det e massa var och äckel innanför huden :s

nu ska jag gå och äta chokladpudding :D haha puss

1 kommentar:

Anonym sa...

glöm aldrig att jag älskar dig :) puss <3<3 emma