2010-02-11

dying

Idag har vi försökt jobba med projektet hela dagen! Det har väl gått helt ok men den där jävla uppsatsen äter upp mig! Blir helt galen på skiten, det är verkligen jättesvårt och jag vet inte riktigt vad vi ska göra..eller jo det vet jag väl men ja.. det är svårt i vilket fall. Dagen kommer se likadan ut imorgon.

Annars har dagen inte varit speciellt rolig, har haft lite smått ångest hela dagen som i sig inte är värre än att man står ut men det är ändå sjukt jobbigt och jag är så jäkla trött hela tiden. Jag har ju min vid-behovsmedicin som faktiskt brukar funka , att ångesten minskar/försvinner men då blir jag ju ännu tröttare. well well.... nu ska jag gå och kolla lite i kurskatalogen för att se om jag hittar någon kurs jag vill läsa, annars blir det nog Matte c! ^^

puss puss!

1 kommentar:

Oscar sa...

Ni har iaf börjat med det XD min grupp har inte skrivit nånting än, vi har gjort klart själv projektet men det är ju rapporten som är viktigast å den orkar vi aldrig börja med :(