2010-02-17

kaos

man hör lite då och då att man inte ska vara så privat i bloggen och så vidare men jag fattar inte riktigt varför och bryr mig inte heller. Det är mest personer jag känner som läser min blogg och om andra dömer mig så fine, kul för er.

Inatt umgicks jag med Klara och dämpade ångesten med hb, musik och det bästa sällskapet. Men när jag kom hem igen mådde jag skit och skar mig. Fick knappt en timmes sömn innan jag åkte till psykologen i södertälje, Helene var också med idag så jag mötte henne med. Efter det åkte vi direkt in till akuten vilket var jävligt segt men H var med mig hela tiden vilket var väldigt skönt. Vi var där i ca 2 timmar varav 1½ väntade vi bara. Fick 10 stygn och nu är jag hemma och känner mig helt avtrubbad. Är bakis och typ ett vandrande apotek.

Imorgon blir det skola en liten stund sedan träffa psykologen igen och min läkare. Sedan tbx till skolan om jag hinner. Längtar till fredag!

Inga kommentarer: