2010-02-26

leeedigt

Från nu är jag ledig tills påsklovet :) helt underbart, hinner inte skriva så mkt för jag ska dra till Josse snart men imorse gick jag upp fett tidigt, kvart över 8! så var jag i skolan å hade en lektion och jobbade lite med filmen eller kollade på när panchi och felicia jobbade ;p Sedan gick jag hem till Carro för att baka, hehe. Sen skulle jag till psykologen men som vanligt var tågen helt knullade men som tur var kunde mamma skjutsa mig :)

Sedan kom vi hem igen och jag och mamma lagade mat, wok och risnudlar :) mkt gott, nu sitter jag å spelar yatzy med min familj utom micke och ska snart traska iväg till Josse, eller tar nog bussen förresten, PUSS

1 kommentar:

Oscar sa...

Ofta ledig till påsklovet :( fan va fusk. jag måste gå på obetald praktik i 4 veckor efter sportlovet