2010-02-24

brun med svarta prickar? aa, det stämmer

Min nya ringsignal, tkr den är så jävla rolig xD hahaha


Hursomhelst, idag kom pappa in och väckte mig som han har gjort varje morgon den senaste tiden, förstår inte riktigt varför. Men som vanligt var det inget problem att somna om igen. Vid 12 när jag hade käkat frulle, sminkat mig ochsådär så traskar jag iväg till tåget. Hade sett på sl.se att 11 över tåget skulle komma kvart över men jag gick lite försent och trots att jag sprang som en tok sista biten så missade jag tåget preciiiis! Dörrarna stängdes när jag va precis framför dom å sen körde den iväg :'( så fick jag stå å vänta i 35 jäävla minuter på nästa tåg! Men det var soligt så det var rätt ok, satt å lyssna på musik åsådär.

Sen när tåget kom till södertälje hamn så trodde jag att man skulle ta ersätttningsbuss till centrum men så sa dom: "tåget går till södertälje centrum" fan va bra tänkte jag, då kommer jag i tid till psykologen iaf! Men efter ca en minut så säger dom "tåget går till määäärsta" FUCK YOU!!! Så då var det bara att kliva av och gå till bussen som var fullproppad! Kom till psykologen ca en kvart försent trots att jag gick hemifrån över en halvtimme tidigare än vad jag skulle gjort i normala fall. Jävla kukSL, sluta lägg pengar på accesskort och sätt in extra resurser på vintern. Jag skiter i om halva sveriges befolkning står och hackar is på stockholms tågspår. Då finns det ju dessutom massa jobb till alla arbetslösa ungdomar.

Anw :p mötet gick väl helt ok. Vi pratade lite om att jag skiter fullständigt i om min kropp förstörs osv, mkt roligt :p seen... aa jag vet inte hon frågar alltid väldigt mkt om min syn på mig själv. Trögoberto liksom, jag hatar mig och det vet hon. Men det finns säkert ett syfte med det, hennes jobb är ju trotsallt att hjärntvätta mig, få mig att tvivla på mina instinkter och förvirra mig ;)

Efter det tog ja ersättningsbussen till hamn och sen tåget till rönninge. Det flöt på förvånansvärt bra, tog bara 45 minuter!!! I rönninge stod gulliga Josefine och väntade på mig, vi gick till fiket och jag blev grovt besviken när de inte hade sockerbullar för jag var jättesugen på det! hehe. Men sen skulle hon handla lite så jag drog hem till Klara och spelade 500 (jag vann!!!) helt jävla otroligt. Det kan jag leva på i en vecka xD Ikväll ska jag laga middag till familjen och sedan dra till Klara igen för att spendera natten där och mysa :) :)

Inga kommentarer: