2010-02-03

på egna ben

först vill jag bara säga tack till Felicia och Zerina för era kommentarer i förra inlägget! blev helt rörd, haha, saknar er också!
Idag blev jag utskriven :) hade samtal med två läkare, en kurator och mina föräldrar i ca en timme, baajsjobbigt. Men jag blev utskriven iaf.. med fyra mediciner, haha :p men det e ju ¨ändå bra. Jag lärde känna en snubbe rätt bra inne på psyket och han verkade jätteledsen när jag åkte hem :/ Men jag kände inte att jag ville fortsätta ha kontakt med honom och sådär och han frågade inte själv efter nummer så.. ah. Hoppas det går bra för dig gubben!

Ikväll ska jag ta en dusch och bädda med rena lakan, ta en atarax och sooooova i min underbara säng! Ska nog se en film också, ska fråga Julle om hon vill baka ngt gott, verkligen ta hand om mig själv ikväll :) Hoppas detta braiga mående håller i sig!!! Puss

Inga kommentarer: