2010-02-20

fiftyeleven

Hej hopp!
Igår satt jag inte vid datan någonting alls! Helt otroligt. Jag sov till halv 2 ungefär, sedan åt jag frulle och fixade mig lite åså innan jag gick till Klara. Vi kollade först på spirit - hästen från vildmarken och sedan typ vilade vi lite och sådär, jag var skittrött så jag halvsov en liten stund. Sedan gick vi ner till konsum för att handla ingridienser till semlor! När Eva och Josse hade kommit så började vi baka och dricka vin och hade det mycket trevligt! Semlorna blev supergoda också! Josse skulle in till stan så hon drog rätt tidigit och vid 1 eller ngt så drog även Eva. Men jag var kvar till typ halv 6 och Klaras kompis kom också de sista timmarna.

Idag sov jag till typ klockan 4, så obeskrivligt skönt! Gick upp och åt jättegod frukost, mitt favoritbröd (rågkaka) med smör och ost och ett stooort glas med oboy <3 muuums! Klara är på middag hos sin släktingar men när hon kommer hem vid typ 8 så drar jag dit igen och sitter där hela natten, vi har det alltid så mysigt :) :) Ska ta med mig kameran ikväll också och fota de gulliga katterna, det blir inga bra bilder med mobilen.

Pusshejs!

Inga kommentarer: