2010-02-23

tisdag

Sitter hemma hos familjen jag jobbar hos nu och är barnvakt :) Idag när jag hämtade på dagis så tog vi en pulka istället för vagn och det var sååå mkt lättare! Det är verkligen tungt att släpa på vagnen i en halvmeter snö fastän det är plogat :/ men nu gick det väldigt smidigit :) Tidigare idag så sov jag bara eftersom jag var med Klara med hela natten, gud vad jag älskar dig gumman! Vi kommer alltid att hålla ihop! Vi gick förbi Sofia en sväng också igårkväll och det var mkt trevligt att träffa henne igen, det var ju ett tag sen. Det är någon man alltid skrattar med alltså, haha. Åderpåle ;p xD

Men men, jag kommer nog inte skriva ngt mer ikväll eftersom jag ska till lghten där det inte finns internet. Men nu ska jag spela hello kitty memory och sen laga mat! Pusshejs!

Inga kommentarer: