2010-02-16

zzz

Trött som fan som vanligt. Jag pallar fan inte vara trött hela tiden! Men idag sov jag inte efter skolan och därmed riskera att försova mig igen och hämta på dagis en timme försent :p Så jag har hållt mig vaken, duktiga jag, bara 40 minuter kvar tills jag ska dra, hä hä.

I skolan hade jag bara psykologi B vilket var sjuuukt jobbigt, pallar fan inte sitta och lyssna sådär länge. Blir jättetrött men rastlös på samma gång :p Sedan satt jag och läste medan de andra hade pedagogiskt ledarskap för jag ville ha lunchsällskap och jag pallar ju inte gå hem och laga mat och hålla på. Dessutom fick vi semla till efterätt :D mums.

Imorgon vet jag inte riktigt hur dagen kommer se ut men ska till psykologen klockan 10 iaf. Sen får vi se vad dagen har att bjuda på. Ikväll efter jobbet ska jag umgås med Klara så jag har ngt att göra istället för att bara sitta här och ruttna. Pusspåer!

Inga kommentarer: