2010-02-03

surprise

Jag mår fortfarande förhållandevis bra och är nästan lite förvånad. Kanske medicinen som äntligen börjar verka :) Men det är skönt att vara hemma och för någon timme sedan pratade jag i telen med Maria och var superlängesen vi hördes av! Hon är verkligen någon man får energi av, vi ska ta och ses om ett par veckor när det har lugnat ner sig på hennes jobb :)

Imorgon ska jag äta lunch i skolan och sedan möta Josse inne i stan. Jag tror att jag behöver detta nu, bara umgås med människor jag mår bra av och göra saker jag tycker om. Sedan om jag borde göra andra saker som att plugga, städa och jobba är en annan sak. Men det får vänta ett par dagar till. På måndag är Helene tillbaka i skolan och då ska jag försöka styra upp mitt liv.

Nej nu blir det duschen och sedan sängen! <3

Inga kommentarer: