2010-02-06

wierd

Skummaste grejen hände inatt: jag spydde :o helt nykter! Alltså jag spyr i stort sett aldrig om jag inte har druckit men jag låg i sängen och kunde typ inte somna .. så börjar jag må illa men jag gör det ganska ofta å det brukar gå över efter ett tag men det blev bara värre och värre! :p sen gick jag upp till toan och spydde utan fingrar eller ngt :s skiiitskumt, sen kunde ja fortfarande inte somna för jag va jätterädd att jag hade fått vinterkräksjukan och skulle spy ner hela sängen i sömnen ... hehe för att göra en kort historia lång.. ^^

hursomhelst, tidigare under kvällen var jag på bio med Hanna och såg avatar, den va fan bra asså ;p fast det var ju inget underverk. hörde ngt om att en kille hade blivit så upphetsad att han dog när han såg den filmen , hahahah. men den var absolut sevärd :) kanske bättre om man ser i i 3D? Vissa säger att den suger i 3D och andra säger att det e helt underbart. Kanske ska se den i 3D också bara för att kunna tala om sanningen för folk. Jag brukar vara ganska förtroende ingivande när jag säger saker. Eller liksom, folk brukar rätt ofta lita på mina åsikter (tror jag..? hahahah) ehm... hursomhelst fick jag åka hem kommunalt hela vägen själv från heron city till rönninge klockan halv 1 på natten. men det gick rätt bra, alla stökiga människor åker ju hem senare å ja hade såklart musik :)

När jag väl somnade igår så sov ja bra fram tills klockan 12 idag. Min medicin gör mig verkligen skittrött :p kan sova skitmkt, på psyket sov ja typ minst 14 timmar per natt xD

Inga kommentarer: