2010-02-22

det finns dagar då jag tänker mer på henne än på dig

Måndag...
Jag har sovit jävligt mycket senaste tiden. Sov mellan ca 05 och 1730 på söndagen, sedan mellan 23 och 11 söndag-måndag natt. Så var typ bara vaken 5-6 timmar av 30 :p Skönt det iaf. Pappa tror att jag sover så mycket för att jag är deprimerad och inte orkar göra något och så blir han helt nojjig och psykologig. Han har väl delvis rätt men jag blir också jävligt trött av mina mediciner. Men det är också för att jag mår dåligt all vaken tid utom när jag är med bästis <3

Idag hade jag två lektioner, kom lite sent till den första men så kan det gå. Jag hatar ändå svenska för vi gör så sjukt värdelösa saker och läraren har ingen struktur över huvudtaget. Känns som att hon varken kan eller orkar vara lärare. Hon kan inte inspirera för fem öre och jag undrar om hon ens vet vad fantasi är. Uppgifterna är såååå torra! Den andra lektionen var psykologi och det gillar jag lite bättre men han pratar fortfarande galet mkt och jag klarar inte riktigt av att sitta och lyssna i en hel timme. Blir bara rastlös, orolig och stressad.

Efter skolan åkte jag och Julle till stallet som alltid på måndagar men idag var vi tvugna att åka kommunalt för både mamma och pappa jobbade sent (jag borde verkligen försöka ta det där jävla körkortet!) men vi tog ett tidigare tåg så vi kom i tid utan problem! till och med en halvtimme för tidigt, haha! Men det var för att vårt tåg kom typ 20 över och sen så hann vi precis med en ersättningsbuss mellan hamn och centrum.

Det gick iaf väldigt bra på ridningen men jag blev sjukt trött. När jag ställde mig i mitten för att vila kom Eva och fram å ba: men guud vad du flåsar! är du förkyld? jag ba: nej jag har bara jävligt dålig kondis! hahaha :p Hon ba: ja verkligen... haha

Sedan fick jag ju vänta medan Julle red, det gick väldigt bra för henne med vad jag tyckte och vi hann precis med bussen så det var nice! På hemväg stannade vi till på donken och delade på chickennuggets-plusmeny! mumsigt värre :) Men när vi skulle gå till bussen sen så var det fittigt jävla horkallt och jag fick helt obeskrivligt huvudvärk pga att jag hade uppsatt hår och ingen mössa eller ngt :( usch usch usch!!!

Men men, nu ska jag ta mig en kopp te och sen vandra ner och träffa bästis :) Puss på er!

Inga kommentarer: