2010-02-28

damien rice och tankar

Sitter och lyssnar på Damien Rice och gud vad han är bra. Jag har ännu sämre känsel i höger handen.... not good at all. Fuck att det är lov när jag för en gångs skull verkligen behöver skolsyster --' strax ska jag byta lakan, mer som än symbolisk grej än hygienisk. För nu ska jag faktiskt börja kämpa, orkar inte ha det såhär cp längre. Men vi får väl hoppas att den här kämparglöden håller sig. För jag har ju tänkt såhär både en, två och tre gånger för sedan ligga på botten igen. Men men, en dag i taget! :)

Jag är ju ledig nu så alla filmtips är välkomna! Gamla som nya :) men jag vill inte se några dåliga komedier. Däremot drama, thrillers och ja.. det är väl den smaken jag har på filmer. och tecknat/animerat såklart ;p

Wallander och en stor kopp te ikväll, sedan sova <3

2 kommentarer:

Lollo sa...

En dag i taget. Jag vill att du ska må bra fina du! Kram<3

Oscar sa...

Haha kan du inte dela med dig me lite kämparglöd xD jag lever mitt liv efter "Ger du aldrig upp förlorar du aldrig" Men känner inte direkt att ja vinner nåt genom att bara göra saker av rutin å utan motivering :/ men hoppas det håller i sig för dig iaf!
Vet inte om det är aktuellt men om du inte har nåt emot animerat så föreslår jag filmen Akira, en japansk animerad film som är väldigt väldigt bra, den går att hitta på engelska om du inte vill sitta å läsa texten xD