2009-04-13

Dagens låt: rone pope - tell me so
Dagens skor: svarta conversen
Dagens frisyr: allting hit å dit
Dagens mat: laxfile å potatis
Dagens klädsel: Jeans och t-shirt
Dagens planer: har inte haft några och inte gjort upp några heller
Dagens vill ha: kebab!
Dagens saknad: Maria...
Dagens tråkigaste: molnen som gömde solen..
Dagens köp: ben & jerry.. fast viktor betalade iofs så egentligen har jag inte köpt nåt :p
Dagens godis: geisha
Dagens mående: uttråkad och seg men helt ok :p
Dagens sötaste: bröderna lejonhjärta ^^
Dagens komplimang: inte fått nån tror ja :p
Dagens kommentar: typ ingen , vet inte :p
Dagens dryck: vatten faktiskt..

Jag har vart med viktor men han har gått å om 5 minuter börjar tonårsliv, yey^:) sen ballar av stål å sen ska jag lägga mig. Skola imorn OCH jobba, ska jobba å onsdag också fast jag gillar pengar så det e lugnt å ja har inte jobbat på två veckor heller så jag hoppas inte att barnen har glömt bort mig å vägrar gå hem med en främling, haha :p godnatt.

btw vänner, det finns typ inga tågbiljetter kvar till arvika, festivalbussen är dessutom billigare, ska vi göra så? Och vi måste köpa biljetter snart, vågar inte vänta mkt länge till :p

Inga kommentarer: