2009-04-06

heaven doesn't seem far away anymore

hej hej goddag goddag
Igår var jag inne i stan med folks och träffade några av Lollos klasskompisar också, trevligt trevligt. Jag, Klara, Jalle å Niklas var kvar längst i stan, tog ett originalmål på max vid tvåtiden :p, var hemma klockan 4! rätt segt.. Imorse vaknade jag vid 12, slängde på mig kläder å smink å drog till skärholmen där eva, klara å josse var. Stannade inte där sålänge skulle bara testa ett linne. Nu e jag hemma å ska snart åka till stallet. Ikväll ska jag vara hemma och ta det helt lugnt, skönt. Sen imorn ere ju kryssningen, ska bli kul, är skittaggad :D tihi.

Yeaz, jag vet inte vad jag ska skriva. Jag längtar till kreta, bara 2 månader och 5 dagar kvar ^^ och till arvika, knappt 3 månader kvar :D hoppas verkligen att tiden går fort nu fram till sommarlovet och att jag håller måttet i skolan. Är så nervös för engelska B, Linda säger att mycket kommer hänga på writing i nationella. Tror inte jag kommer klara mvg på den. Men jag KAN få mvg i kursen ändå men det e inte lika självklart.. så det kanske bara blir vg ändå.. men jaja, det är väl också bra :p nu ska ja byta om.. puss

1 kommentar:

Flisiana sa...

Vet inte, folk klagar imellanåt på nhur jag uttalar mig! haha, helt crrazy. ja det där med sims har jag tänkt på ända sedan de kom ut. lite läskigt faktiskt! tänk om någon klickar mig på toaletten just nu! måste rusa....


Puss på dig tovelisious!