2009-04-01

fuck what I said

Heej hopp. har haft en jättebra dag idag :) Började visserligen 8 men det var okej, mina barn från praktiken kom idag och hade gympa så ena gruppen som ledde var jag med i, det gick jättebra! Var kul faktiskt. Efter det gick vi ut i skogen med nofa och letade efter småkryp i en liten bäck, äckligt jag vet, haha. Men det var ingen fara, man kan tro att våran klass e värsta fjortisarna och typ skriker åt allting bara för att vi går BF å e dumma i huvudet. Men vad jag sett så är det ingen annan klass som vågar gå runt med gummistövlar och ryggsäck i skolan och inte bry sig ett skit om vad alla andra säger :p Plus att vi e så vana vid naturen vid det här laget ^^

Efter det gick vi iaf tillbaka till skolan och kollade på krypen i mikroskop, det var fett coolt men lite läskigt, de blev så stora! haha, efter skolan åkte jag till donken i tumba med emma å linda, hade riktigt kul :D Vi satt ute i solen och åt, urmysigt. Sen drog linda till banken men jag följde med emma till willys å sedan åkte jag hem, var hemma någon halvtimme sen ringer viktor så jag går hem till han. Vi satt på balkongen å typ gjorde inge speciellt. Trevlans. Efter det åkte ja å träna å det var jobbigt å ja var omotiverad, men sen åt ja middag med familjen när jag kom hem å det var väldigt trevligt :p sen kollade jag på Grey's anatomy och nu ska jag snart gå å lägga mig!
Sötvattensgråsuggan ligger i vatten om ni undrar vad det är för äcklig gele under den :D


Inga kommentarer: