2009-04-12

mr brooks

Till allas stora glädje: jag är hemma! :D höhö, jag vill verkligen träffa någon ikväll när jag har varit hemma ett tag och tröttnat på det, hoppas någon kan.. (jag tar för givet att alla vill.. :D)
Idag har jag varit trött och seg, låg och kollade på film, Mr Brooks. Den var bra fan, kommer ihåg att jag ville se den för längesen å så hade dom den hemma så det var ju bra. för mig.

Annars vet jag inte riktigt om jag har så mycket att skriva faktiskt.. det händer inte så jävla mycket roligt när man är hos släktingar. De har väldigt rolig dialekt i norrköping fast det är ingenting man kan göra roligt på bloggen. Men man kanske kan få ett hum om hur det låter om jag skriver att de uttalar Felicia som "Felläjsia" haha, vackert. fan nu har jag ont i hjärtat igen .. jag MÅSTE gå å leta efter min kamera, hittar den inte :/ PUSS

Inga kommentarer: