2009-04-27

I read somewhere, how important it is in life, not necessarily to be strong, but to feel strong

Kloka ord ^^
Trodde jag skulle bryta ihop på engelskan idag, är så jävla mycket prov och jag är så orealistik i mina mål, känner verkligen press både från mig själv å hemma... men jag grät och klagade och skämde ut mig en liten stund sen tog jag mig samman (but to feel strong! right?) men jag blir irriterad på att L inte förstår hur vi elever känner, eller jag vet inte hon kanske har rätt om dom andra men grejen är att jag har inte dålig inställning men jag tycker det är sjukt jobbigt. Och det är stor skillnad! Men så fort man slänger ur sig minsta antydan till att något är svårt så får man tillbaka ett "skärp dig!" men jag uttrycker mig nog på fel sätt :p

Jag har ätit ganska nyttigt idag iaf, bröd till lunch men det var mörkt bröd sen åt jag en liten plopp också, onödigt men men! Något positivt kan jag kanske avsluta med :p jag ska rida snart, det ser jag fram emot, sen ska jag plugga sönder engelskan hela kvällen! tills halv 10 iaf för då kommer tonårsliv å sen ballar av stål :p pusspuss

1 kommentar:

zerina sa...

jag tror alla har brytit ihop någon gång på grund av skolan och alla prov som inte är planerade!
vi har inte dålig inställning det ända vi känner är stress...!