2009-04-14

som jag vill ha det

även om jag är otroligt trött och sitter här med huvudvärk så är det riktigt skönt att vara tillbaka i gamla rutiner. Lyckades t.om. komma i tid till samhälle imorse, jag hatar att bara gå runt hemma och dra, inte ha några matrutiner osv, blir fan totalt understimulerad :p

Idag har iaf haft skola som vanligt, jävligt tråkigt men men. Efter skolan var jag hemma någon timme innan jag skulle jobba. Sist jag hämtade så var det ju typ fortfarande vinter och nu var det typ skönt att gå hem med vagnen även om det går väldigt långsamt :p ska jobba imorn också, från halv 4 till typ 8 (y) nice nice, någon som vill åka å shoppa till helgen? :D höhö.

Nu är jag iaf hemkommen och tänkte faktiskt promenera upp till yogan ikväll. För att få lite motion, tänkte springa först men jag pallar fan inte, en rask promenad e ju också bra. Ska försöka börja träna igen nu och dessutom äta lite bättre (lovet har bestått av godis, tårta, bullar, godis, glass, grädde, godis, godis) herregud. Till lunchen idag åt jag väldigt mkt sallad, med dressing but still :) Efter träningen ska jag ta upp traditionen som dött ute lite de senaste veckorna: löskokta ägg och en kopp te. Och sen sängen.

Hallå, jag läste ut sista twilightboken idag! Vad ska jag nu läsa? Får nästan lite panik, har ni något bra boktips? Helst en lite tjockare bok som inte tar slut på tre kvällar. Fast känns som att ingen läser böcker längre utom jag... jag är lite geeky, NICE.

Blev ett ganska långt inlägg, så nu ska jag sluta knappa på tangenterna ett tag, jag vill ha ett nytt tangentbord, mina knappar e typ hårda så det låter jättemkt när man skriver.. vill ha ett sånt som man har i laptop, platta knappar, mkt härligare :p hehe, ha en bra kväll pusspuss

Inga kommentarer: