2009-04-07

sjundeapriltvåtusennio

hej hopp.
Vaknade klockan 9 idag, kanske inte jättebra med tanke på att jag ska vara uppe å festa halva natten, men förhoppningsvis blir jag flumtrött och inte bara sömning :p
När jag vaknade satte jag mig på altanen i solen å läste min bok som är riktigt spännande. Sedan fick jag sjukt tråkigt så jag ringde viktor å frågade om vi skulle gå ner till station. Var på konsum å köpte lunch, en kyckling sallad å cola :) när vi var där inne såg jag iaf kuratorn, skolsyster och syon xD

Sen satte vi oss på en bänk i solen å chilla lite innan vi gick hem till mig. Vi satt mest på min altan å spelade lite tp xD roligt roligt fast det gick ovanligt dåligt för mig och viktor skulle såklart alltid skoja till det och läsa frågorna fel å bla bla. Plus att han fuskade också. Herregud alltså.

Nu måste väl jag snart gå å sminka mig om jag inte ska missa tåget in till stan där vi ska käka middag innan kryssningen.. hoppas vi äter på BK är skitsugen ^^ ha det så kul! tack :D puss

Inga kommentarer: