2009-04-15

fancy

Hej hopp. Det är redan onsdag, känns helt cp. Dessa röda dagar skapar kaos i min hjärna :p Idag var jag iaf i skolan och kollade på projektredovisningarm, lagom tråkigt. Men jag sov typ 10 timmar inatt så var inte så trött iallafall. Efter skolan gick jag hem och drack en kopp vaniljte med honung från italien, trodde inte att det skulle vara någon skillnad på den men shit asså, fett good :p ska ta en kopp till sen när Grey's börjar, mmm.. :p

Sen var det dags att dra till dagis och hämta barnen, jobbade rätt länge idag så kom hem för typ en halvtimme sedan, har precis duschat osv. Känns skönt, jag har gjort nytta idag, jag har pengar och jag är ren :p det enda jobbiga är att jag börjar 8 imorn. Men sånt e livet.

Imorgon är jag ledig efter skolan, sköönt. Men ska nog gå å träna ¨på kvällen om jag hittar någon som vill följa med. FAN nu kom jag på att jag inte har hämtat min kamera hos sofia ännu, hon kom ju hem idag.. får hämta imorn, så kan jag iaf få nååågra bilder från kryssningen eftersom de flesta 'r på evas kamera men hon har gått upp i rök..

well well, ha en bra kväll, det ska jag ha iaf :p puss å godnatt

Inga kommentarer: