2009-04-25

Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth

Shuu, igårkväll var jag i södertälje och jag var sååå trött! Så jag var dum nog att gå runt på södertäljes gator ensam och åka hem själv....
Imorse vaknade jag ganska tidigt och åt frukost till filmen "into the wild" den var riktigt bra! Sedan visste jag inte riktigt vad jag skulle hitta på så jag smsa josse å hon skulle precis in till södertälje så jag följde med henne :p Det var trevligt.. ikväll ska jag vara barnvakt för åsa, mamma å pappa ska på fest i tullinge, hoppas de kommer hem tidigt så jag kan träffa kompisar ikväll innan jag går och lägger mig, men ofta dom kommer hem tidigt från en fest, sist kom dom hem typ halv 4 eller något? NI ÄR ÖVER 40 BAST! herregud, ålderskris? när jag kom hem satt dom å drack gin & tonic i köket.

Nu måste jag faktiskt gå ner för jag å viktor ska skjutsa dom, inte ens det kan dom ta hand om själva, svårt att ta en taxi liksom.. :p men vi får pengar iaf. pusshejs

Inga kommentarer: