2009-04-28

det är att leka med eld när du tar upp det här igen

Nu har jag gjort writing i nationella - b kursen.. och det gick faktiskt bra! Satt heela tiden och bara skrev skrev :p Linda sa att den var jättebra! Hög kvalite ^^ hehe. Men lär ju få VG+ , så irriterande, men har fortfarande inte gett upp mvg i kursen.
Sedan hade vi karaktär och jag vet inte vad det är, men jag har verkligen börjat få koncentrationssvårigheter :p haatar att sitta still och lyssna på genomgång, det bara kryper i hela kroppen, vill ut å springa i solen! Men det gick rätt bra, slutade vid 2 s¨hade en timme på mig att kolla på vänner innan jag skulle jobba.

Nu är jag hemma, lyssnar på melissa horn, linda skickade låtar så jag slipper lyssna på youtube ^^ har slutat ladda ner helt nu, ovärt. Om det är fint väder i helgen ska vi åka in till stan och picknicka, hoppas det blir det, skulle vara urmysigt. Nej jag måste gå ut å röka lite, pusspuss

1 kommentar:

Lollo sa...

det är bra att du inte ger upp MVG i kursen. Jag tror på dig :)

Det kanske är vårens fel att du inte vill sitt inne och lyssna på genomgångar? Jag skulle tippa det.

Puss!