2009-04-09

uääh :(

Jag är hemma, yey.
vet inte riktigt vad jag ska skriva :p var full i ett dygn, med lite sömn på natten, roligt roligt. Jag kom till rönnninge vid typ halv 8 kanske, jag hade typ kul å ville inte gå hem så jag ringde massa folk, tillslut hade sofia kommit hem så jag gick till henne å sen anslöt sig även hanna :D kul hade vi det iaf, sen vid halv 2 gick jag å la mig å hade verkligen behövt sova länge å sova bort alkoholen men icke .. upp halv 7 imorse å duscha, packa osv. Helvete skoja inte vad det snurrade i duschen, trodde ja skulle trilla fan. Nu mår jag bara illa.. fuuck å ja ska åka tåg å grejer, vill bara gråta just nu :p mår verkligen inge bra..

Nu ska jag snart gå till station så hinner inte sitta vid datan mer :/ ni får vänta med att se bilderna tills på söndag, ledsen att behöva säga det xD hoppas ni överlever dessa dagar som ja e borta (och JAG! jag dör på tågresan... tänk om jag spyr?) aja nu MÅSTE ja gå, herrå puss

Inga kommentarer: