2009-04-02

JAG ÄLSKAR DIG SOLEN

asså.. sol! I skolan hade jag fett tråkigt och var trött men slutade klockan 1 typ :) Eller gympan var ganska rolig, vi körde innebandy å jag gjorde faktiskt något mål, yeey. Efter skolan åkte ja hem till emma å det va så hääärligt. Vi satt på hennes baksida i solen och det var supervarmt, satt i linne. Så där satt vi å rökte, drack bärs och lyssna på lite musik. Exakt som våren ska vara! Fick faktiskt lite färg ^^ hihi, sen tog ja bussen till ica maxi så jag kunde åka bil hem för mamma va där. köpte en ben&jerry glass som ja ska äta efter skolan imorn, hehe och lite nytt smink oxå ^^ och en sån där rolig grej som man kan ha bindor i xD inte för att ja använder det speciellt ofta men den e ju alltid kul å ha. hehe.

Sen när ja kom hem mådde ja sjukt illa, var visseligen lite salongsberusad när jag åkte från emma men jag tror inte de va dfr :p vettefan ja mår ju iofs illa lite då å då. Men ja gick å tränade med Josse så då gick de över :) Asså ja e så glaaad, asså inte på ett hyperaktivt sett utan bara balanserad xD fast jag pallar inte att jag slutar klockan 4 imorn, kommer ju missa all sol om det e sol imorn. jao jao, aaah DO YOU WANNA FUCK OH YES I WANNA DO! haha nya och bra låtar jag lyssnar på alltså :) btw, kan NÅÅÅN säga lite bra musik jag kan ladda ner i mobilen??? SNÄLLA (a)

Inga kommentarer: