2009-04-26

jag vill inte ens att du ska le när jag säger att jag är ful

Idag har jag solat lite, det var skönt faktiskt, bara tog det lugnt. Men jag har ätit för onyttigt hela helgen, skulle ju börja äta nyttigt? Och då menar jag riktigt nyttigt! Har tagit bort allt vitt bröd, vit pasta, ris osv i så stor utsträckning som möjligt. Ska äta mkt sallad, 3 mål om dagen osv, som jag ser ut nu kommer jag inte kunna visa mig i bikini sommar... usch.

Ivf så åkte jag till skärholmen på eftermiddagen, fick mig ett linne från gina tricot, en ny färg! eller jag hari nte sett den förut iaf, lite ljusgrön aktig fast aa svårt å förklara, men den e grön iaf xD ska nog ha den imorgon med svarta leggings å converse, mkt bekvämt å bra ^^

Jag´är sjukt trött, ska nog slänga mig på soffan!

Inga kommentarer: