2009-04-20

relapse

sry for being so negative.
Idag var jag trött. Somnade klockan 4 igår, yes! Men läste ut min bok iaf, typ 300 sidor :p Vad ska man läsa nu tro..får gå till biblioteket imorn, hehe.

På engelskan hade jag massa med ångest (känslan att vilja krypa ur sitt eget skinn och det känns bokstavligt talat som att massa kryp redan håller på att ta sönder skinnet inifrån med äckliga slöa klor), jag har alldeles för stor press på mig själv när det kommer till writing NP. Men jag smög in hos H ett tag för att andas och prata lite innan jag gick på skapande. Hör å häpna: jag måålade på den lektionen! Jag, Tove, målade med färg på ett papper OCH jag blev fan nöjd. Fast den e inte klar men iallafall, är helt chockad :p

Nu är jag hemma, måste faktiskt byta om för att åka och rida, ska bli skooj hoppas jag. Sedan ska vi ner och fira Åsa som fyller år idag med princesstårta, tihi. No dinner for me though. Måste verkligen börja tänka på vad jag stoppar i mig nu när jag inte tränar så mkt längre :p aja pusshej

3 kommentarer:

Carro sa...

jag har funderat på att göra ett schema då jag kryssar i om jag har käkat godis/socker grejer under dagen eller inte , så kan jag se sen om jag har skött mig x) lite tönigt men ändå ^^

Tove sa...

Nej det är smart ju :p då kanske man också inser hur mkt godis osv man egentligen äter för du vet ju själv.. "nej men det är ju bara litegrann" :p

carro sa...

haha precis:P jag har misslyckat 2 dagar nu , får hoppas att imorrn att jag inte äter någe godis xD