2009-04-30

jävligt synd

Kom å tänka på en grej: fjortisar är ofta väldigt söta.
Det är jävligt synd att de förstör allting genom att smeta ut ett ton smink i ansiktet, använder bh:ar som är för små för att trycka ihop brösten så mkt som möjligt, går med kläder som visar mer än vad de döljer osv. Sen går de runt i stora gäng och skriker SÖNDER sin medmänniskor. Ingen bryr sig om att ni är "så jäääävla fulla omg" och det är inte coolt nånstans att skrika hora till en 13-årig pojke som står 100 meter bort.

Jag har själv aldrig varit fjortis, jag började inte dricka förrän i gymnasiet och när jag gick i högstadiet hade jag jeans och mascara. Jag blev säkerligen betraktad som antingen en tönt eller emo av många men hellre det än en jävla fjortis,.

1 kommentar:

http://funforce.blogg.se/ sa...

Hej tove, ja det är synd att 13-14 åringarna ska översminka sig antar jag, kan det ha att göra med skönhetsidealet eller kanske alla dokusåpor på tv?

rart att du berättade om mig för din psykolog, jag berättade om dig för min mamma en gång, när hon frågade varför jag kollade på lägenhet i thumba :)