2009-04-23

honestly

tjenispenis
äntligen är våren tillbaka! går inte att beskriva vad skönt det är :p imorgon ska jag vara finklädd bara för det! Imorse var det kallt dock så jag tog min vinterjacka, hehe, blev lite varmt när jag skulle gå hem. På dagen hade vi gympa utomhus och spelade fotboll, skitkul var det faktiskt! Slutade halv 1 å efter ett tag bestämde jag mig för att gå till Helene och lätta mitt hjärta, haha. Hon ska kolla upp saker och jag ska dit igen på tisdag.. I know that you're a little bit curious, yes xD

Ikväll ska jag träna igen, nice nice. Men nu tänkte jag faktiskt ladda in bilderna i datorn från skolan igår :p puss

1 kommentar:

felicia sa...

roligt att du tyckte våran lektion var rolig! uppskattar det verkligen, fick lite egoboost. :)

ps. det gick och kommentera ;)

Puss!