2010-01-08

ain't no reason you should suffer from my mistakes

Fredag. Helgen kommer typ spenderas hemma för att minimera risken att falla för frestelsen att röka. Det är ett HELVETE att sluta röka, det e krig i min hjärna :p Men igår var faktiskt första helt rökfria dagen! Rökte inte en enda cigg på heela dagen, helt otroligt :) Det svåraste är att göra saker där det brukar ingå att röka. T.ex. i Romme, jag älskar att röka när jag åker skidor. Idag ska jag gå till station och jag tar alltid en cigg på väg dit eller hem :p gash, skolan blir VÄRST. därför e det bra om ja lyckas hålla mig helt rökfri fram tills måndag så borde den värsta abstinensen gå över...

Jag försöker städa mitt rum, går sådär. Jag lyssnar på en urgammal men störtskön låt: Uncle Kracker - follow me. Haha :)

Inga kommentarer: