2010-01-10

Let's contrast and compare


Åsa och Stefan i Vemdalen :) :) <3


Alltså detta är så sjukt: ända sen vi kom hem från Romme har min ena örsnibb varit röd, svullen och lite öm. Och nu idag kunde jag dra bort stora flika med död hud :O hhahaha. Jag måste ha förfrusit den eller ngt. Nu e den inte svullen längre, de gör bara ont i kanterna, haha xD av alla ställen så förfryser jag öronsnibben :) nice.

Igårkväll hade jag skittrevligt iaf. Jag, johan, danne och adam satt och hinka hos mig och sådär. Sedan vid 23 skulle vi ut men vi pallade inte stan så vi drog till södertälje , första gången ja va ute där :D haha fast vi va bara på ett ställe som hette CP :s eller om det heter CB jag vet faktiskt inte. Men det va fan ett nice ställe å billigt också! :) fast de stänger ju ett å då hade ja planerat med klara att ja skulle dra till henne då för tåget går 2 min över 1, dock missar killarna de tåget så ja får åka själv, askul hahah. Va nära att börja me nåra finnar (människor) men som tur var så va ja inte SÅ tankad.

Men ja gick hem till Klaras pojkvän å han skulle typ sova, lite roligt. Men vi drack lite whiskey å lyssnade på Bright eyes åsådär, så bäst och fint i sin trasighet. Rökte way too much också men ja orkar inte bry mig så mkt . sedan drog vi hem till Johan nör killarna äntligen hade kommit till rönninge ahah. Ida har ja inte rökt ngt alls! :) fast ja har ju varit bakis också, druckit helvetes mkt cola och ätit thai plus bullar med massa gult i. mums. Huvudvärken är fortfarande finfin! haha

Ikväll måste ja börja med min jävla uppgift, ångest bara att tänka på skiten :p har iaf lagt in lite ny musik i ipod. Eller det e gammal musik men som ja inte lyssnat på på ett tag. Typ The cure, a7x, Taking back sunday, foo fighters, soad, timo, saosin osv osv :D skitnice. även lite SMK faktiskt! hah och tatu för ja gillar dem på nåt vridet sätt, speciellt de ryska låtarna :D fitta vad huvudvärk ja fick nu då, tänkte nog för mkt på min läxa. BAJSLÄXA!!!!!

varför fotar jag aldrig längre? ja ska skärpa mig! pussssah

1 kommentar:

Jonatan sa...

Hej Tove!
Kul att du hittade till min blogg, visste inte att du läste :)

Jaa, men visst. Det finns ju en del fördelar med singellivet också förstås. Det är bra =)

Njae det sista där om barn var mest lite ironi. Jag frågade frågan till en bok om när jag skulle få barn och på måfå slår man upp en sida och ser svaret på frågan man ställt och då var svaret aldrig. hehe