2010-01-14

my own personal brand of heroin

Ska försöka göra detta inlägg lite positivt :p
Idag började jag klockan 8 men jag fick iaf ca 4 timmars sömn på soffan. Kollade på cityakuten inatt, det e så jävla bra. Älskar alla sjukhusprogram :) 3 favoriter utan inbördes ordning:
Cityakuten
Scrubs
Grey's anatomy

Scrubs kanske inte är värsta sjukhusserien på det sättet men Turk är typ min idol, hahah. I skolan var det grymt segt som vanligt men vi kom faktiskt igång lite med projektet! Blev chockad själv för jag bidrog t.o.m. så nu blir det till att logga! Slutade typ kl 11 så jag, emma och zerina gick till fiket och jag drack en stor kopp kaffe. Behövligt i kylan. Ikväll ska jag träna med Stefan, Åsa och Angelica (och flera andra såklart men ja känner inte dessa.. är medlem i cykelklubben men är aldrig där, haha) men det ska bli så roligt och bra för mig. Åsa sa att jag inte skulle ha mascara på mig och ta med handduk för svetten rinner tydligen. Ngt jag ogillar (simning is the shit men jag har för dålig kondis numera). Men jag har hört att man svettas mera när man är vältränad så jag borde inte vara alltför orolig.

Sitter och lyssnar på It's cool we can still be friends med bright eyes (såååå bra) men efter det ska jag lyssna på glad musik :p promise. gash vet inte vad jag ska göra hela eftermiddagen..sova kanske. men då kommer jag inte kunna somna ikväll igen. jävla bajsliv jag har skaffat mig.

Jag längtar inte tills 29 januari. Blir typ som juni 06 all over again. Fast det braiga med den dagen är att viktor fyller 20 :D ska nog köpa en present till han , vi e ju trots allt grannar, hahaha.
Bjuder på två charmiga bilder.

Jag i skolan :D..................................... Sötnos 1 & sötnos 2 samma dag, haha ni e så heeta!
Om jag inte hade vissa personer i klassen skulle jag nog dö. Ni betyder så otroligt mycket för mig även om ja kanske inte visar det på bästa sätt. Ni gör det värt att gå upp på morgonen <3

Inga kommentarer: