2010-01-05

let's pretend we're just two people and you're not better than me

hejsvejs
Hör och häpna: Jag har fortfarande inte börjat röka! Eller jag har ju inte slutat helt heller. Men fram tills igår rökte jag en cigg sedan i fredags, igår och idag rökte jag två. Men det e fortfarande så jävla nice. Är lite stolt över mig själv :) Dock har jag börjat funderat på om jag drar ut på lidandet genom att trappa ner, eftersom att jag nu är konstant röksugen typ. När jag varje kväll röker så borde jag ju liksom väcka begäret igen? Men om jag lägger av helt borde jag bli mindre och mindre sugen för varje dag? Right?

Idag har jag kollat på massor på TV fram till ca tre då jag tog på mig lite decent clothes, fräschade till mig och gick ut i kylan för att möta Carro. Vi tog en fika och planerade lite inför morgondagen.

Det är nu bestämt att 0630 imorgon bär det av mot Romme alpin! Shoho, skidorten nummer 1(00) ;) Nej men det ska bli riktigt nice förutom att det ska bli 20 minus, härligt uppfriskande! Jag ska dessutom låna mammas skidor som är 7 cm längre än vad jag är van vid, hoppas det inte blir svårt att svänga med dem. Jag har typ fått för mig att det är omöjligt för mig att använda saker som jag inte är van vid.
Darn it, I'm hot!

Inga kommentarer: