2010-01-12

tisdag

Idag låg jag i sängen hela morgonen, oförmögen att kliva upp. Väl uppe tog jag en cola zero och en cigg till frukost och tog faktiskt lite foton. Dock var fantasin rätt dålig som vanligt och dessutom är allting vitt. Egentligen hade jag ju skola idag men det känns rätt meningslöst. Vid tre ska jag hämta tjejerna på dagis så då får jag någonting att göra plus att jag får pengar, yey!

Ikväll kanske jag ska träna. Jag hoppas att jag orkar det iaf. Det som är bestämt är iaf att jag ska med på ett testcykel-pass på cykelklubben på torsdag. För nu har jag sagt det till både pappa, åsa och angelica. Kan ju inte dra mig ur nu, haha. Men det ser jag faktiskt fram emot för där om någonstans är det hårdträning. Brännnn fett din jävel! Jag har inte tränat på typ 2 ½ månad nu så det börjar märkas, metabolismen är inte vad den var.
3 av bilderna. Försökte ta kort på en pippi men den jäveln kunde ju inte sitta still i en sekund.

Inga kommentarer: