2010-01-07

hungrig som en varg, letar efter någon slags knark

Jag är så jävla jävla röksugen, mitt rum är en jävla mess men jag orkar fan inte ta tag i skiten. Jag har två arbeten som MÅSTE in senast söndag 2400. Jag orkar inte göra dessa heller och den ena verkar vara äckligt jobbig. Mitt hår är fett och jag har legat i soffan med mjukisar och kollat på Glee hela dagen. Toppen, verkligen! Mitt värde som människa måste ha sjunkit drastiskt under dagen.

Nu är hela gänget här och frågar om jag ska med och träna, en chans att höja dagen ett snäpp men jag ser ut som skit så kan tyvärr inte gå ut genom dörren :) Imorgon ska nog bli en bättre dag! Fast fortfarande inga cigg... JAG DÖR. Rökte för mkt igår så nu är jag typ tillbaka på ruta ett.

Igår ja: sov två timmar innan vi åkte till romme! Hade skitkul men det var obeskrivligt kallt, haha. När vi kom dit var det ca 30 minus men tempraturen steg efter ett tag men iaf. När vi kom hem igen käkade några av oss pizza hem hos Oskar och drack vin och hade det trevlans. Var sjukt trött när jag gick och la mig vid 12. Puss ha en bra kväll!

Inga kommentarer: