2010-01-02

svagt

men jag får ta en cigg på kvällen. Ingen på dagen. Igår kunde jag verkligen inte stå emot. Jag kunde liksom inte tänka klart. Så det blev en cigg. Idag har det varit lättare att låta bli för jag vet att jag får röka ikväll, så min metod är fan bra.

Idag gick jag upp klockan 12 eller ngt tror jag. Låg uppe till 2 och kollade på Greveholm! Helt oslagbart. Sedan har jag kollat på TV hela dagen; Vilddjuren, min apa är min bebis (tror jag det hette.. :p), vänner och det kanske var allt. Sedan satte jag mig vid datan. Det går lite halvbra med att äta nyttigt dock. Till frukost åt jag två mackor och ett ägg (jag antar att det är ok, mörkt bröd.) Lunch blev en varma koppen (bra!) sedan en bulle :p till middag ska jag äta på felino med Josefine och jag tänkte äta kebab för det är väl nyttigare än pizza? De har ju sallad men jag är inte sugen på det.

Nej men jag ska dra om knappt en timme så jag måste ta på mig en bh och sminka mig litegrann. Borde egentligen tvätta håret men det blir nog mössa ist. Vad fräsch jag är! yey. Imorgon ska jag åka längdskidor tror jag men det skulle uppskattas om vissa som börjar E kunde lära sig att svara på sms. puss på dig.

Fyfan vad jag har ont i huvudet. Jag funderar på att köpa nikotintuggummi trots att jag är lite emot det. Jag vet inte om jag kommer att klara detta utan :p alltså det är lite svårt att förklara om man inte försökt sluta röka själv. Men tänk typ att man inte ätit någonting på 2 dagar, då är man ju jävligt hungrig och det går typ inte att låta bli att äta för det är allt som hjärnan tänker på :p ja .. typ kanske inte så bra jämförelse men i mitt fall är den rätt bra xD nu måste jag sluta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej

Jag har en mkt bra system att minska nikotin hunger... Om är du intresserat kan du ta kontakt mig (potkupalli a luukku.com)