2010-01-31

man väcker en ångest när man släcker en annan

Om en timme typ åker jag tillbaka till sjukhuset och det känns skönt.. innan blir det middag med familjen och packa det sista. Vet inte hur länge jag blir kvar men som det känns nu så blir det väl ett par dagar. Tråkigt att T ska flyttas imorgon bara... usch. Ska ta en dag i taget nu bara, eller försöka iaf :p

Ja, har inte så mkt att berätta, mitt liv är väldans ointressant just nu. Eller det har väl aldrig varit intressant egentligen men annars brukar jag ju fylla dagarna med något vettigt eller kul.

Ha en bra vecka! <3

2 kommentarer:

felicia sa...

Det går inte en dag utan att jag tänker på dig! jag hoppas du mår bättre snart och saknar dig i skolan!

Big love hjärtat! <3

zerina sa...

jag saknar dig och
jag tänker på dig väldigt mycket.

längtar tills vi träffas igen


saknar dig Tove!