2010-01-29

permis

har varit på psyket senaste veckan, därför har det inte blivit någon uppdatering.
det e tungt just nu och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det känns skönt att vara hemma men jag trivs ganska bra därborta, det är tryggt. Men nackdelarna är ju att det inte finns så mkt att göra, jag har spelat sjukt mkt yatzy, sovit, käkat piller, läst massa tidningar osv. Sen får jag inte röka själv heller utan måste gå ut med personal på speciella tider men jag har läkarsamtal på måndag så om ja inte blir utskriven ska jag ta upp det..

Ikväll ska jag se på film med Klara och ifall det e någon mer som vill :) asså fan jag har varit hemma inte ens 2 timmar och jag känner redan att ångesten kommer krypande... men men, skriver nog igen lite senare! :)

1 kommentar:

Linda sa...

Tack för din kommentar! Jag vet det ser sorgligt och tomt ut där nu :(. Men jag kommer tillbaka under våren ju så det är inte så definitivt som det ser ut. Du kommer absolut att överleva terminen, duär så mycket starkare nu än du var när du började och det får du inte glömma. Den svackan du är i nu kommer att vända och snart är våren här o mycket får du "gratis" då. Ha det så mysigt ikväll och hoppas det går bra på måndag! Kram kram!