2010-01-19

ny dag

Nu sitter jag hos emma igen och saker och ting känns iaf lite bättre. Fast läkaren ska ringa om ca 20 minuter så lite ångest på det. Undrar varför hon vill det egentligen...
Fick sova jävligt mkt inatt så det var bra men min kropp är inte så van vid det så var skittrött i skolan, hehe. fast det är jag ju iofs alltid nästan. Min arma kropp mår inte bra av skolmiljön... Vi hade iaf bara två lektioner så det var ju skönt men ja känner mig verkligen inte pepp på att läsa pedagogiskt ledarskap och för att inte tala om praktiken, baaajs bajs bajs.

Om ca en timme ska jag å emma åka in till stan och se på teater med bf-ettan och några tvåor. haha men det ska väl blir rätt kul tror jag, innan ska vi äta på burger king, har inte haft ngn aptit idag men nu känner jag mig lite sugen faktiskt. Sen ska vi tillbaka hit och kolla på lite vänner innan vi sover. Upp med tuppen imorn och gå till skolan, jobbigt värre...

well well, inte så intressant dag idag.. Hej emma och puss på dig! :) <3

1 kommentar:

Anonym sa...

din blogg är super cool nu. puss Z