2010-01-11

...

Efter skolan så var jag hemma någon timme innan jag och julle åkte till stallet. Det var fittigt kallt och jag dog lite tror jag. Fryser fortfarande, och jag fattar inte vad det är för fel på vår granne. De har öppen balkongdörr och ett öppet fönster. Någon annan gör ju allt för att spara på värme inomhus pga skyhöga elkostnader (tydligen, inte som att jag har någon koll på det där egentligen).

På hemväg köpte vi käk från donken och jag klämde en bigmac & co. Självklart vet jag, som Mcdonalds största fan, att det inte heter så längre men jag tycker det låter nice. Åh, nu kommer visst Trauma på TV! Det ska jag se, puss!

3 kommentarer:

Markus sa...

så jävla snyggt du gjort bloggen :D <3

Carro sa...

snygg design (hur stavas det?) på bloggen :) Vaddå , heter det inte Bigmack & co?

Tove sa...

Thx :) nej det heter Bigmac-meny numera :p