2010-01-11

I can never let me go

Nu har jag äntligen tagit tag i mig själv och gjort bloggen till ngt mer än en rosa bakgrund, haha. Det var Linda som inspirerade mig. Jag stör mig grovt mkt på att arkivet är på vänster sida men det får väl funka antar jag.

Idag har jag först varit i skolan och det var väl ok. Pratade med H någon timme, det var mest jobbigt och jag försökte att inte gå sönder. Lyckades ganska bra. Har rökt tre cigg idag men skitsamma. Ska ta en till nu bara för det :p jag har ändå cigg så det e bara bra om jag tar slut på dem. Skriver när jag kommer in igen!

1 kommentar:

Linda sa...

Haha! Vad roligt att en nybörjare som jag kunde inspirera erfarna bloggaren Tove till en ny design på bloggen. Den blev jättefin, mycket mer personlig än innan! Bra att du gick till H idag! Kämpa på, efter regn kommer ALLTID solsken, det vet du!
Kram