2010-01-30

I can't live if living is without you

God kväll
Började kvällen med en pizza med eva, klara och sofia. Sedan drog eva till stan men vi andra tre var kvar i rönninge och jag drack några groggar trots att jag inte får egentligen.. fy på mig men jag kan verkligen inte låta bli. Alkisvarning jag vet, men det är ju typ den bästa medicinen! Sofia drog hem rätt tidigt men jag umgicks med Klara fram till 02 då jag tyckte att det var dags att sova. Men självklart blir det datan ist, jag undrar om jag kommer kunna somna... finns väl bara ett sätt att ta reda på det ;p Imorgon är det middag hos Viktor och jag hoppas att ångesten inte ska förstöra den kvällen.. stor risk dock. bajs.

På dagen ska jag iaf ta en sväng till tumba som det ser ut nu, vem vet vad morgondagen har att bjuda på. Vill köpa lite nytt smink eller kanske en tröja eller skor, bara köpa ngt :p hä hä. Godnatt på er <3

Inga kommentarer: