2010-01-12

kväll

och jag skulle ju duscha. äckel.

Snart ska jag träffa Sofia. Jag behöver göra något varje kväll tror jag. Sitter och lyssnar på musik och tänker ohälsosamt mycket. Det jag tycker är väldigt bajsigt är att mina päron sover i rummet bredvid mig och därför kan jag inte ha hög musik som överröstar alla andra ljud. Varför luktar det rutten salami i mitt rum? Igår luktade det bajs. Asså jag vet, så sjukt cpäckligt. Jag lovar att jag inte har bajs och rutten salami i mitt rum men faktumet kvarstår: lukten finns ändå!

-What the hell did the damn duck do now?!
-Uh, well he did not get sick somewhere in there and it was immediately found and properly cleaned up!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
- You opened the presents without me? I thought we were supposed to do that together!?
- You kissed another woman?
-...call it even?!
- OK!

Inga kommentarer: