2010-01-04

everyone is trying to stay above

Hej hej, goddag goddag.
Inatt sov jag inte alls bra och somnade inte helt förrän vid 6 på morgonen. Då sov jag iaf ostört till ca klockan 12. Lika bra det eftersom jag ändå inte har ngt att göra på dagarna. Vid 4 åkte jag och Julle till ridningen iaf, det var skojsigt men kallt som fan.

Hemma nu, har precis ätit middag och fryser fortfarande. Fattar inte vad det är för fel på vårt hus, jämt kallt! Man måste aktivera sig om man vill vara varm. Inga heldagar fram TV:n/datan här inte.

Vi har planerat en tripp till Romme på onsdag men efter att ha kollat på SMHI börjar jag tveka. Det ska bli 24 minusgrader. Det är inte kul någonstans att åka skidor i den kylan.. hm får höra med de andra. Puss

1 kommentar:

Carro sa...

Kollade smhi idag och det är -18 i backarna , men vi får bita ihop helt enkelt och då har man oxå en anledning till att sitta inne coh fika :P