2010-01-18

word

Idag har varit en ganska omtumlande dag för min del. Åkte till skolan med Emma imorse iaf och gick på första lektionen. Vi gjorde visserligen ingenting förutom att sortera pennor och rita en teckning. Vid 11 gick jag till Helene som vi bestämt och insåg att jag inte borde mailat henne i helgen. Hursomhelst blev jag kvar där inne i ett par timmar och Emma och Linda kom förbi och var snälla, och mina tårar ville inte sluta rinna. Sedan fick jag en akuttid i stälje så H och E följde med som stöd när jag uthärdade den längsta timmen i mitt liv. Fick träffa en psykoterapeut och en läkare. Massa frågor och inga svar. Prat om inläggning, mediciner, osv. Slutade med att jag gick till apoteket efteråt och hämtade ut antidepp och lugnande/sömntabletter. Känns verkligen jättebra. not. men men....

Nog om tråkigheter. Pappa hämtade mig sedan och jag åkte och red vilket jag verkligen behövde! Nu är jag hemma och ska snart ta en skållhet dusch tills hela jag blir röd och öm. Ska försöka sova tidigt ikväll för när man sover tänker man inte, och det är bra.

1 kommentar:

Carro sa...

men gumman :/ Du får kämpa på och hitta din inre kämpa glöd ;) Puss på dig