2010-01-12

i'm gonna get real fuckin' drunk

that I pass out and forget your face by the time I wake up.

Nu är jag hemma (eller jag har varit det ett tag visserligen) och jag har ont i hjärnan. Har precis kollat på biggest loser och jag vill vara med i det programmet men jag har för lågt bmi, så taskigt :( det verkar så bäst att vara med där!

Det gick bra med barnen men jag ville mest lägga mig och sova, hehe. Fast det gjorde jag ju såklart inte, vi åt korv med bröd till middag vilket var väldigt praktiskt med tanke på att det knappt är någon disk alls. Sedan hjälpte jag E med hennes bokstavs- och sifferpysselbok. Och lekte med en pruttlera som var väldigt rolig och rosa. På baksidan stod de "bör ej förtäras" men ät den om du vill? som en mjölk med utgånget datum.. bör ej drickas men det går ju liksom. Bara för det blev jag grovt sugen på att testa en bit pruttlera. Av ren nyfikenhet.

1 kommentar:

Lollo sa...

Vad är pruttler<a?