2010-03-01

lovers are lonely

Idag är en ganska dålig dag. Redan när jag vaknade kände jag att ångesten låg och krälade under huden. Inte blev det bättre när jag ser att det enda som finns ute är grå, blöt slask! Men jag käkade frukost och vandrade sedan ner till tåget för att åka till psykologen. Det gick sådär idag, jag kom på att jag, från att försöka jobba med henne börja jobba emot henne. Hade inte alls någon lust att förklara någonting och jag kände bara ilska mot henne för att hon inte förstår någonting! men det positiva var ju att jag faktiskt inte missade tåget på väg hem! fast jag fick springa i snöslasket :p

När jag kom hem åt jag en kycklingburgare och nu ska jag åka å rida om ca en halvtimme :) Får hoppas att det går bra så dagen i sin helhet blir lite bättre. Puss

Inga kommentarer: