2008-10-23

200 gram av det goda från frukt och grönsaker!

Sitter om smuttar på min knorr vie och kom och tänka på en grej en på praktiken berättade idag (anledning till att jag dricker detta är att jag kommit fram till att jag lider av näringsbrist :p)
iaf.. hon berättade om sin pappa som brukar höra av sig ibland och sen brukar det gå typ ganska länge men nu hade han inte hört av sig på typ några månader så hon ringde honom men han svarade inte eller nåting, till slut ringde hon till typ nåt jag vet itne vad å frågade om han hade betalat sina räkningar å de hade han ite så då fatta hon att han hade dött liksom... men grejen är att han dog i juli!! och då var det värsta värmeböljan men hon har iaf ingen nyckel till hans hus så hon ringde polisen å dom sa att han hade legat så länge att han var oidentiferbar :/ äckligt.. å nu tar dom DNA å grejer å hon får inte komma in i hans hus åså förrän det e bevisat att hon e hans dotter... vlket borde gå att bevisa på andra sätt, typ personnummer?? så de kkommer ta 6-8 veckor och hon får inte börja planera begravning heller för han är inte "oficiellt död" för att han inte är identifierad..

alltså ja tycker det är stört och taskigt!! tycker väldigt synd om henne :(

Inga kommentarer: