2008-10-27

dessa jävla nätter utav ensamhet & ångest

Idag har jag varit med Carro, Lollo och Viktor. Vi bakade cup cakes :) det blev lite för mycket av det goda, haha! Vid 4 åkte jag och red och det var kul faktiskt. Sen har jag inte hunnit göra så mycket mer än att vara på dåligt humör för att vi ska åka till farmor och farfar just denna vecka! Jag har liksom massa saker inplanerat. Inte det att jag inte tkr om dem men alltså jag kan inte sova där och man har så sjukt tråkigt. Men jag får väl stå ut, Julle ska följa med iallafall.

Ikväll ska jag vara med Lollo å Carro igen vad jag vet, först ska vi ta en prommis sen ska vi förhoppningsvis hitta på något att göra ;p vad det nu skulle vara.. aja måste dra mig nu. pusspuss

1 kommentar:

Anonym sa...

va bra att ridnigen va kul! lite dåligt att man inte fråga om det igår kväll... hej föresten!