2008-10-14

allt som är bra med mig, har jag förmågan att glömma bort

Hejhejhej.
Tisdag dåra, praktiken var inte lika tråkig idag för jag gjorde faktiskt lite grejer. Fick leka fröken och skriva något i deras böcker efter en språkuppgift, typ 'bra!' och en stjärna, haha. Sedan drog jag några barn på en skogspromenad.
Men fett skönt att komma hem. Vi hade inte hoppning igår men jag red en skiiitstor häst som var helt tung. Det blev dragkamp :D utom när vi gjorde skänkelvikningar för då gick han faktiskt fint. Jag kom dock aldrig så långt att han gick så på rakt spår..

På hemväg (ja å julle åkte kommunalt) sdå käkade vi middag på donken, det var gott! Sen somnade jag vid halv 10 xD man blir fett trött av praktik! nu i eftermiddag ska jag bara ta det lugnt, tänkte gå ut å fota lite snart det är jättefint väder, sen ikväll ere yoga igen :) <3

1 kommentar:

Joakim sa...

Haha, jag hör av mig!